Re: naglowki w mailach z debian-user-polish

On Wed, Dec 17, 2003 at 08:42:05PM +0100, Artur Scianek wrote:
> W sumie to nie ma sensu dyskutowac na temat czy Reply-To
> jest potrzebne czy nie, bo to wszystko jest uzaleznione od tego kto
> jakiego klienta uzywa ... i stad nasze odmienne poglady

Nie ma sensu dyskutować (zgoda), ale nie dlatego, że używamy innych
klientów, a dlatego, że polityka serwera debianowego jest taka a nie
inna i jest niezmienialna (przynajmniej obecnie).

To, że akurat w Twoim, czy moim kliencie da się łatwo używać tej listy,
nie oznacza, że pozostałe np. 70% ludzi z innymi programami ma się
natychmiast przestawić.

> W moim przypadku ... uzywam Gnusa ... Reply-To jest zbedne
> Skoro uzywasz mutta i piszesz ze doszedles do wniosku, ze  Reply-To
> jest potrzebne, to juz Twoja sprawa

Używam mutt-a i tylko dlatego w ogóle czytam i piszę na te listy, bo w
mutt-cie da się to skonfigurować. Natomiast gdybym używał Mozilli czy
innego dobrego (zgodnego ze standardami sieciowymi) klienta poczty, który
jednak nie posiada takiej funkcji jak list-reply, czułbym się ostro
dyskryminowany i prawdopodobnie nie udzielałbym się na listach debianowych.

> ... w przeciwnym wypadku wedruje do To, From (lub Reply-To), Cc
> no bo w koncu taka jest idea ...

Idiotyzm (w przypadku list dyskusyjnych).

> domyslam sie ... i wydaje mi sie to jak najbardziej logiczne ... ze
> to nie uzytkownik to ustawia, ale lista ... w swoim wlasnym interesie

Toż zerknij do diaska czy ustawia. Próbuję od dawna napisać, że to
użytkownik SAM musi ustawić w wysyłanych listach, serwer listy debianowej
NIC NIE ROBI z M-F-T.

Wanted