Re: kilka problemow

On Thu, Jan 09, 2003 at 12:12:31AM +0100, Marcin Owsiany wrote:
> [...]

Witam,

Czy możesz mnie przy okazji poinstruować na jaki adres mam wysyłać maile
na liste i odpowiedzi na te maile.

Jeśli wyślę na adres: debian-user-polish@lists.debian.org to mail
pojawia się na liście z polem from  debian-user-polish podczas gdy maile
przysyłane od innyc grupowiczów mają pole from wskazujące na faktycznego
nadawce.

Używam Mutt'a

Pozdr.

R.