Wireless, acx100 + linux

Robil ktos cos z takimi sieciowkami pod linuksem? Ogolnie to chodzi mi o sterownik. Znalazlem tylko jakis bez zrodel pod 2.4.18 [gotowy modul] ale nie mam zamiaru downgradowac jaja. Szukalem na google, i nic nie znalazlem. Ma ktos moze jakis sterownik?

Karta to Planet WL-8305 na chipsecie Texas Instruments acx100
Z gory dziekuje i pozdrawiam,
--
Kamil 'klusek' B.

--
"Jedynie ci kochankowie mogą o sobie zapomnieć, którzy niedostatecznie się kochali, by się znienawidzić." (Ernest Hemingway)