Re: ..zeby apt-get mial wieksza baze

Witam,

Daniel Kukula <kuku@z.pl> napisał(a):
> gdybyś mógł to chetnie zobacze ten przykład, i co dokładnie zmienic w
> takiej linii
> deb http://ftp.pl.debian.org/debian/ stable main non-free contrib
>  wystarczy dopisac unstable ?

Ja mam tak:

:/etc/apt/sources.list:

deb ftp://mirror.ipartners.pl/pub/debian stable contrib main non-free
deb ftp://mirror.ipartners.pl/pub/debian-non-US stable/non-US contrib main non-free

deb ftp://mirror.ipartners.pl/pub/debian potato contrib main non-free
deb ftp://mirror.ipartners.pl/pub/debian-non-US potato/non-US contrib main non-free

deb ftp://mirror.ipartners.pl/pub/debian unstable contrib main non-free
deb ftp://mirror.ipartners.pl/pub/debian-non-US unstable/non-US contrib main non-free

# tak samo dla deb-src
:/etc/apt/sources.list:

:/etc/apt/preferences:

Package: *
Pin: release a=stable
Pin-Priority: 1001

Package: *
Pin: release a=potato
Pin-Priority: -1

Package: *
Pin: release a=unstable
Pin-Priority: -1

:/etc/apt/preferences:

Dzięki temu ma dostępne wszystkie pakiety, a nie mam problemów z tym, że czasem wychodziły mi zależności między-wersyjne (korzystam domyślnie ze stable, a jak instalowałem php-xml coś tam chciał z potato dołączać jako zależność. Przy takim priority zależności zostają w stable).

(Obecnie z unstable nie korzystam, nie ma tam dla mnie nic interesującego).

Pozdrawiam,
Łukasz

PS. Sorki za wielkość :>
|  Łukasz Nowak             http://Lukasz.Nowak.eu.org/      |
|          Civilization starts with espresso...              |