Re: [OT] Outlook i powiadamianie, bylo: mplayer i zly framebufer?

Mirek Grochowski wrote:

>   Co prawda nie do mnie pisales, ale zaciekawilo mnie to.
> Mozesz powiedziec o co chodzi z tym obowiazkiem? Bo jagdy
> w zyciu nie uzywalem outlooka a ...
> chcialbym wiedziec co on ma w sobie tak dziwnego.

  Otóż ten 'wspaniały' program ma możliwość zażądania
powiadamiania nadawcy o przeczytaniu wiadomości. W efekcie,
gdy taka wiadomość nadejdzie i zostanie otwarta pod
outlookiem (thank god for mutt :D), wyskakuje strasznie
denerwujace okienko pt. 'ktostam prosi o wyslanie potwierdzenia...'.
Jeśli się to widzi kilkanaście/dziesiąt razy dziennie, wszystkiego
się odechciewa, a że można to wyłączyć...

W sumie sam miałem wystosować tą prośbę - z powodu charakteru
roboty pracuję teraz pod Win :(

--
Pozdrawiam, SharyWilk