Re: Podłączanie dysków.

On Wednesday 18 September 2002 20:43, Mikołaj Menke wrote:
> Czy ktos wie czy da sie na Debianie podlaczyc dysk przy wlaczonym
> komputerze, zamontowac, popracowac na nim po czym odmontowac i odlaczyc?
> Chodzi o to, ze nie mam ochoty na restart. Oczywiscie chodzi mi o to
> zeby nic nie zepsuc bo dysk mozna zawsze odlaczyc! :-)

Ja sie kiedys z kolegami bawilem w hotswap`y na zwyklych dyskach IDE,ale
1) to bylo na starym sprzecie, ktorego w razie czego nie bylo szkoda
2) prawdopodobniej byl to sprzet duzo odporniejszy (kontrolery na osobnej
karcie, w troche innej technologi) niz   obecne wbudowane w chipsety - choc
nie jestem pewien czy obecne uklady nie maja bardziej odpornych (czytaj
lepiej zabezpieczonych) portow we/wy
3) nie kazdy zasilacz lubi jak mu sie podlacza w czasie pracy dodatkowe DUZE
obciazenie - a dysk bieze dosc sporo w czasie rozruchu
4) jesli pominiemy sprawy techniczne to oprocz mount trzeba najpierw
rozpoznac sprzet

Wydarzenia minuta po minucie... >>> http://link.interia.pl/f1656