Re:kde3

Mam ten sam problem, zainstalowalem kde 3.0.1 z CD z Linux+, ale nie ma tam koffice dla kde 3.x. ..na szczescie mam internet w pracy wiec... nastepnego dnia sciagnelem sobie Koffice z kde.org i ....... okazalo sie chodzi on pod kde 3.0.3 a pod 3.0.1 juz nie......nastepnego dnia sciagnalem sobie kde 3.0.3 i ....okazalo sie ze nie mam klibqt3 w najnowszej werrsji...... nastepnego dnia sciagnalem sobie libqt3 w najnowszej wesji i okazalo sie ze nie ma glib w najnowszej wersj...... to jakies wariactwo!!!!! czy jest w debianie mozliwosc sciagniecia za 1 razem automatycznie wszystkich potrzebnych plikow, cos ala np.kylix (1 plik do sciagniecia i juz)????? Zaznaczam ze nie mam internetu w domu tylko w pracy, (sciagam sobie potrzebne pliki i nagrywam) wiec nie moge sobie upgredowac sytemu przez siec,a nie usmiecha mi sie wiecznie klikac przy sciaganiu na kazdy plik osobno i wglebiac sie recznie w zaleznosci jak jakas malpa.
:(