prosze o namiar gdzie szukac ... problem z dyskiem (lilo)

Witajcie.

Zakupilem sobie nowiusienki dysk :) Seagate Baracuda 80GB (eh teraz to
mozna szubkac jak cos zginie ;) ) model .. hmmm nie paietam - ale czy to
jest potrzebne ?

Do rzeczy :
w momencie kiedy uruchamiam "lilo -v" by zaaktualizowac boot record (po
zmianie /etc/lilo.conf) wyskakuje cos takiego :

Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
head/sector geometries for BIOS drive 0x80
Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
head/sector geometries for BIOS drive 0x81
Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
head/sector geometries for BIOS drive 0x82

Co to znaczy (tak na chlopski rozum) ?
Na razie nie zauwazylem by mi sie cos sypalo w systemie - dodam ze sa dwa
linuxy i wingroza - jezeli to ma jakies znaczenie. Linux w ktorym jest
lilo (Debian Woody) jest na partycji extended .....

Czy powinienem szukac opcji do lilo - to co ostatnio ktos pytal parametr
bios=0x... ? Czy tutaj rowniez o to chodzi ?
Co trzeba ustawic by to sie nie pojawialo ?
Satysfakcjonuje mnie odpowiedz "szukaj man xxxx"
lub jezeli ktos wie i zechcialby powiedziec od razu co jest grane bylbym
dzwieczny :)

Pozdrawiam,
Marcin.