Re: jakis opis scsi emulation po debianowemu ?

On Fri, 13 Sep 2002, kuku@z.pl wrote:

> witam mam nagrywajke porzyczona na czas nieokreslony :)
> chcialbym nagrywac pod drewniakiem , znalazlem jakis opis
> ale do red hata i bylo o recznej modyfikacji a ja bym
> chcial to po debianowemu zrobic :). jakies sugestie ??
> Jajo 2.20 a sys odpalany z loadlina

W autoexec.bat została mi taka pamiątka po Kartofelku:

:LINUX
PATH C:\!~!\P;%PATH%
loadlin c:\kernele\bzimage hdd=ide-scsi mem=192M root=/dev/hdb1 ro
rem loadlin c:\kernele\debian hdd=ide-scsi mem=128M root=/dev/hdb1 ro
rem loadlin c:\kernele\debian mem=128M root=/dev/hdb1 ro

Ale nie wiem, czy to po debianowemu. Jak nie, to się chyba nie będę musiał
zastrzelić...

Czarek