[ROZWIĄZANE] Re: / na ext3 (fwd)

>   Proponowałbym zacząć od wkompilowania ext3 w kernel a nie w moduł.
>
>   1. Kernel startuje
>   2. mountuje / jako auto (wkompilowane ma ext2 więc jako ext2)
>   3. ładowany jest moduł ext3
>   4. montowana jest partycja /costam jako ext3 (bo już jest ext3 dostępne)

Święta prawda!!! Tyle się naczytałem na listach, że 2.4 ma ext2 jako
moduł, że w to uwierzyłem. Tymczasem... nie wiem, jak w innych flavor'ach,
ale w -386 jest wkompilowane w jądro, podczas, gdy w -k7 jest
modułem. Wystarczyło przebootować się na -k7 (co i tak miałem zrobić,
-i386 trzymałem jako 'failsafe') i wszystko gra. Już lubię ext3 ;-)

>   przekompilować kernel

Tego akurat wolę nie robić. Standardowy kernel mi wystarcza, zwłaszcza, że
nie jest to żaden ważny serwer i nie tak muszę dbać o wydajność i
wykorzystanie zasobów.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!

Adam