Re: apt-get update nie update'uje

On Fri, 6 Sep 2002, Andrzej Dalasinski wrote:

> mysle ze nie...
> ja przesiadalem sie z potato (CD) na woody ciagnietego z sieci i system nie stracil na stabilnosci...
> proponuj backupik i tescik okolo 4:00 am :))

Jesli ktokolwiek ma jakies wstrzymania przed robeniem updatu systemu to
powiem jak to u mnie wygladalo:
3 lata temu: 2.1 slink, stable, CD
2.5 roku temu update do potato, frozen lub testing, siec
okolo 1.5 roku (dokladnie to z miesiac po ustabilnieniu potato) temu
update do woody, testing, siec
jakies 1.5 miesiaca temu (po ustabilnieniu sie woodyego) update do sarge,
testing, siec.

Za kazdym razem bylo troche konfliktow, ale nigdy nie mialem wiekszych
problemow ze stabilnoscia. Byly oczywiscie jakies dziwnosci, typu
rozjechanie sie polskich literek ale niewiele ponadto.

Oczywiscie o maszyne trezba dbac, opiekowac sie nia, glaskac, mowic do

--
mirek