Re: [OT] Outlook i powiadamianie, bylo: mplayer i zly framebufer?

On Wed, Sep 04, 2002 at 01:44:44PM +0200, Mirek Grochowski wrote:
> [...]

Outlook Express 6.0 -> Menu Tools/Options, zakładka Receipts - możesz to
tam wyłączyć jak Ci to przeszkadza.

> O k..., co za debilizm.

  Przydaje się przy rozsyłaniu okólników, z którymi MUSISZ się zapoznać
a nie masz nań odpisywać - tak wysyłasz ino potwierdzenie automatycznie.

> No ale coz, MS musial wymyslic cos co uprzyjemnia zycie.

  Jest to opisane w którymś RFC (po zagooglaniu: RFC 2298):

Network Working Group                                          R. Fajman
Request for Comments: 2298                 National Institutes of Health
Category: Standards Track                                     March 1998

                      An Extensible Message Format
                 for Message Disposition Notifications

> Oj wspolczuje.

  Heh - nie ma to jak rasizm systemowy ;) Wg tego mam b. źle w pracy:
maszyna dual-boot: win2k/rh7.0 a debian w domu ;(( (hint: w tej chwili
uzywam PuTTY).

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl