Re: Mozilla 0.9.1 i flash

On Tue, 19 Jun 2001, Marcin Owsiany wrote:

> Jak wrzuciłem do /usr/lib/mozilla-0.9.1/plugins/ to poszło.

Nie wiem od czego to zależy, ale kilka innych osób też ma problemy:
http://www.debianhelp.org/viewtopic.php?topic=157&forum=12

Chcę jeszcze sprawdzic orginalna mozille z mozilla.org i jak będzie
działać to zgłoszę buga.

> Inna sprawa, że są jaja z esd i trzeba trochę pokombinować,
> żeby się po tym w ogóle uruchomiła.

Hmm nie korzystam z esd więc nie zauważyłem problemów :)

--
Piotrek
irc: #Debian.pl