Re: debian-greek-community

Για την μετάφραση έχω ήδη ξεκινήσει όπως προανάφερα κι απλώς το κοινοποίησα
στη λίστα για να μπορεί κάποιος που ενδιαφέρεται να συμμετάσχει.
Τώρα για τις "φανφάρες και πίπες", δεν μου λες φίλε μου τελικά ποιός νομίζεις οτι είσαι
και μπορείς να μιλάς έτσι;
Με γνωρίζεις; είσαι μέλος της ελληνικής debian κοινότητας; και στο φινάλε τι σου πείραξε
η χρήση αυτή της λίστας;

bye
gnugr

Στις 09/08/2012 03:05 μμ, ο/η Gregory Potamianos έγραψε: