Re: Εγχειρίδιο για debian sys-admins?

Jason Filippou wrote:
> Πρόσφατα είχα μια επικοινωνία με έναν εργοδότη σχετικά με μια δουλειά
> που έχει να κάνει με network administration μέσω linux, με προοπτική
> συνεργασίας από το Σεπτέμβρη. Απευθύνομαι στη λίστα ώστε να μου
> προτείνετε κάποια βιβλιογραφία (αν κρίνετε ότι υπάρχει κατάλληλη
> βιβλιογραφία) για network / system administration μέσω Debian, καθώς
> απ' όλες τις πληροφορίες που έχω μαζέψει, το Debian Stable είναι το
> πλέον κατάλληλο λειτουργικό για να τρέξει ένας server.
>
> Έχετε υπ' όψιν σας ότι πιο πολύ ψάχνω για κάτι σε στυλ "Debian Sys
> [...]
Αν τα αγγλικά δεν είναι πρόβλημα, σου προτείνω ανεπιφύλακτα το
	The Debian System
	Concepts and Techniques
του Martin F. Krafft (aka madduck).

Περισσότερα στο
	http://debiansystem.info/
Μπορείς φυσικά να το βρεις εύκολα στα διεθνή book shops (π.χ. Amazon),
δεν είμαι σίγουρος για Ελλάδα.

Θεωρείται το καλύτερο βιβλίο για Debian αυτή τη στιγμή.

Φαίδων