Re: Debian etch: Typo3 installieren

Hi!

Ralph Brugger schrieb:
> Hallo,

> In sarge gibt es das noch:
>
> 04:29 ~$ apt-cache search typo3-site-installer
> typo3-site-installer - Powerful content management framework - Installer

Bist du sicher, dass das nicht aus Fremdquellen stammt?

Zumindest finde ich über
http://packages.debian.org/typo3-site-installer
garnichts, geschweige denn über

$ apt-cache search typo3
typo3 - Powerful content management framework (Meta package)
typo3-dummy - Empty TYPO3 site package for starting a new site from scratch
typo3-src-4.0 - Powerful content management framework (Core)

--

Grüße,
  Alexander