van wie eigenlijk

Hoi,

Mijn vorige vraag kreeg een reactie en dat
werd https://lists.debian.org/debian-user-dutch/2021/12/msg00085.html
met een vreemde "From: debian-user-dutch@lists.debian.org"

Verzoek aan Rutger: Doe a.u.b. een "reply all" (i.p.v. gebruikelijke "reply to list")
Op die manier krijg ik twee e-mails. Eentje rechtstreeks, de tweede via de mailinglist.

Beide berichten zal ik met elkaar vergelijken
en kan kijken naar een mogelijke oorzaak van de "vreemde From: ".

Ik heb wel een vermoeden, maar heb geen informatie om het te onderbouwen.

Andere mensen mogen natuurlijk "reply all" doen.
Op die manier komen er waarschijnlijk meer  "vreemde From: "s boven.

Silence is hard to parse