Re: Installatie van Sigil

Frans van Berckel schreef:
> Sjoerd,
>
> Weet waar je aan begint. Had je Debian bug #590180 al eens gelezen?

Yep, zo te zien breken meer mensen zich er het hoofd over.
De nieuwe Testing, codenaam 'Jessie', leek evenwel aan alle vereisten
te voldoen.
Voorlopig de ontwikkelingen nog maar even afwachten dan.

Ik heb Ubuntu nog, daarin zou ik het precies volgens de aanwijzingen
kunnen installeren.

Op het werk heb ik OSX, daar ging het installeren van Sigil erg
eenvoudig.

Ik heb nu de Windows-versie met Wine geïnstalleerd. En verhip, het
werkt!! Alles wat ik tot nu toe in Sigil heb uitgeprobeerd, doet het.
Nu, dat is voorlopig tenminste iets.

Vr. gr.,
Sjoerd