Re: Udev en klonen

Wouter Verhelst schreef:

> Bijvoorbeeld.
>
> Of je kan ook, als onderdeel van je 'klonen', het bestand
> 'persistent-net.rules' verwijderen. Dat bestand wordt aangemaakt door de
> 'persistent-net-generator.rules', en bevat het effectieve mac-adres.

Inderdaad, wellicht beter dan het verwijderen van
75-persistent-net-generator.rules, wat ik nu heb gedaan.

Wat ik me vooral afvraag is wat de "nette" methode is, ik heb het idee
dat die er nog niet echt is...

> Da's zowat alles (udev is yuck).

Mijn slang is niet zo best. Vertaling:
"Used to express rejection or strong disgust".

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/