Iemand vragen?

Hallo,

Deze mailinglist bestaat nu enige tijd. Tot nu toe was het vaak zo dat
ik een vraag stelde, en allerlei andere mensen antwoorden gaven.

Voor een goed functionerende mailinglijst zijn echter niet alleen mensen
nodig die antwoorden geven, maar ook mensen die vragen stellen.

Ik kan me niet voorstellen dat ik hier de enige ben die vragen heeft.

Ik wil daarom iedereen in de lijst oproepen om ook eens een vraag te
stellen. Oftewel om een thread te beginnen die dan misschien geen vraag
is, maar toch een interessant topic is.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--