Re: configuració /dev/tty1

Bon dia Jordi,
no acabo de tenir clar si el problema és que no pots tirar amunt per veure les línies antigues o que quan se t'omple la pantalla no fa córrer amunt les línies automàticament
sobre la línia que executes, també podries fer una cosa així:

while read line; do sudo ufw deny from $line; done < paisdolentot.zone

no cal que mostri res per pantalla (a no ser que ho vulguis per alguna cosa clar)

salut!

Missatge de Jordi Vila <215639@runbox.com> del dia dc., 23 de nov. 2022 a les 11:27:

Bon dia, gracies per les respostes.

Referent al dpkg-reconfigure ho vaig provar fa un temps però m'espatllava la configuració de l'entorn gràfic, així que ho baix deixar com estaba.

I això de l'ScrollBack com ho treballeu ??

Jo per exemple estic utilitzant ipdeny per afegir regles a ufw  i son uns quant milers de línies i triga força estona, per això ho executo des de tty1.

He afegit un clear a cada línia però no em sembla massa maco, encara que funciona ...

while read line; do sudo ufw deny from $line; clear; echo $line; done < paisdolentot.zone

Salutacions