Re: configuració /dev/tty1

Això ja no ho sé, hauràs d'investigar el man
jo acostumo a fer anar el ratolí per això ;)

Missatge de Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> del dia dt., 29 de nov. 2022 a les 19:30:
Oh fantàstic. Entenc que això també és una alternativa per al TTY sense
desplaçament.
El «mode de còpia» aquest permet seleccionar el text per a copiar-lo
d'alguna manera?

Salut.

El 29/11/22 a les 12:59, tictacbum ha escrit:

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't