Re: configuració /dev/tty1

Hola,
Estic molt interessat en aquest assumpte, ja que sóc un consumidor irreductible de les tty's.
Més enllà del l'origen de la consulta, que sembla estar més associada a aspectes de NVDIA, veig que en el meu sistema el nomodeset es configura en el

només en cas només de consola de recuperació.

A la que hagi de rearrancar la màquina, provaré aquesta opció. Però el què no entenc és perquè, sense carregar el mòdul fbcon el sistema permet cache de paginació. Algú coneix de literatura per anar investigant?

Gràcies.

Toni Mas
GPG 3F42A21D84D7E950

Enviat amb Proton Mail correu segur.