Re: és vscode programari molest?

El propi vscode original aquest no és gens molest.

Jo el vaig instal·lar d'un repositori per probar-lo (http://packages.microsoft.com/repos/code), el vaig tenir instal·lat durant algunes setmanes sense fer-lo servir i l'única molèstia era que cada setmana hi havia actualitzacions noves, però ni s'obre sol com a finestra, ni apareix una icona a la barra d'estat, ni recordo que aparegués com a procés actiu fent "top".

En quan al Teams, com a complement a les propostes que t'han fet de obrir-lo via web amb Chromium, hi ha una altra opció que vaig estar utiliitzant durant mesos i m'anava bastant bé. Amb el propi Firefox de Debian li pots instal·lar una d'aquestes extensions d'alteració del "User Agent" i pa'lante. La que jo vaig estar utilitzant es diu "User-Agent Switcher and Manager".

Em sembla que li deia que el meu user agent era "Edge for Linux". Em semblava especialment irònic que els quedés registrat això als logs, i la part de chat del Teams funcionava perfectament. Els meetings ara mateix no recordo.

Salut !!!

Missatge de Àlex <alex@probeta.net> del dia dj., 23 de juny 2022 a les 8:17:
Gràcies a tothom per les vostres respostes.