Re: (deb-cat) Hemeroteca de la llista al Google

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.
El 28/1/22 a les 12:04, Alex Muntada ha escrit:
Hola, Narcis:

Com és que els arxius d'aquesta llista són replicats aquí?
groups.google.com/g/linux.debian.user.catalan

https://www.debian.org/support#usenet

«A lot of our mailing lists can be browsed as newsgroups, in the
linux.debian.* hierarchy. This can also be done using a web
interface such as Google Groups.»

Bones Alex,

Has descuidat citar la meva proposta de curt termini:
«Al peu dels missatges, i a les pàgines informatives de les llistes, s'hauria d'advertir de a on es publiquen les cartes de forma automàtica.»

...no em pensava que, per a subscriure's a aquesta llista amb garanties, hom s'hagués de recórrer tantes pàgines del web, o només una d'específica.

Narcís.