Re: Debian 11 estable en poques hores

Hola Jordi,

Aquí un que va tenir un problema semblant a Bullseye. El vaig"solucionar" (cutrement) habilitant **temporalment** els repositoris de sid, i llavors fent:

# apt update (oju, cap upgrade)
# apt install nvidia-legacy-340xx-driver
# apt install nvidia-detect

I llavors tornant a comentar els repositoris de sid a sources.list, i fent un apt update per comprovar que sí, que ja no me'ls tenia habilitats.

De totes maneres és una solució cutre. I ja estic plantejant-me o bé comprar-me una gràfica més moderna o fins i tot jubilar aquest pobre amd 5050e, que ha complert bastant, (+10 anys donant el callo el tio).

Els meus 2 cts :)

El 18 d’agost de 2021 1:46:16 CEST, "jordi P." <zjordi_llistes@xarxa1.net> ha escrit:
En el meu cas.

Tots els entorns gràfics els tinc amb xfce

He actualitzat un portàtil HP força antic de la 10 a la 11 i ha anat
prou bé.

He seguit amb un minipc Acer Veriton que tinc connectat per HDMI a una tv.

M'he trobat que els drivers propietaris per la tarja nvidia
"legacy-340xx" els han suprimit per alguna collonada de seguretat.
Ara per força has d'utilitzar el nouveau, que en el meu cas funciona
molt malament i no és comunica amb la tv.

De fet la versió live de la 11 no arrenca amb aquesta maquina.

M'ha costat moltes hores de tenir l'entorn gràfic funcionant.

Però quan he trobat a faltar el virtualbox m'he emprenyat tant, que he
decidit abandonar i he tornat corrents a la Buster, format, netinstall i
restaurar backup.
Sort que tots els .config d'usuari s'han mantingut i només he perdut el
temps de reinstal·lar i no de configurar.

Hem queda clar que el 2 veriton que tinc + un altre PC amb una nvidia
antiga, és quedaràn amb Buster fins la seva mort.

Ara hem queda una maquina que fa de servidor a internet, i un altre pc
d'escriptori. Amb aquestes dues, per ara, ni ho penso intentar.

Estic amb Debian des de Potato i aquesta és la primera vegada que haig
de fer un downgrade i m'està costant molt de pair.

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.