Re: pregunta: claus usuaris/es Debian

El 20/4/21 a les 10:26, Eloi ha escrit:
> El 20/4/21 a les 10:12, Alex Muntada ha escrit:
>
> També s'envien les convocatòries a debian-devel-announce, on jo estic
> subscrit i és per la via on les rebo. Els resultats finals es
> publiquen a les dues llistes ja mencionades i també a debian-project

Gràcies a tothom,

No soc Debian Developer. Com m'arrivaben correus per votar doncs vaig
pensar que la votación estava oberta a tota la comunitat.

Sé com funciona el sistema de clau pública/privada, per això
m'extranyava molt que Debian em demanés per identificar-me una clau si
jo la puc generar sense més . Ha d'existir alguna relació de confiança
que certifiqui que si jo tinc la clau , llavors quedo identificat davant
Debian com qui dic ser.

Salutacions