Re: Impressora compatible Debian 11

Moltíssimes gracies a tots per tota la info.
I bones festes:)

Missatge de Daniel Elias <danielaltet@mailcat.cat> del dia dc., 15 de des. 2021 a les 23:58:
El de la distribucio. Vaig instalar tambe el de HP en una instalacio de
prova pero no va acabar de lligar; i ho vaig deixar correr.

El 15/12/21 a les 21:08, Narcis Garcia ha escrit: