Re: iso-3166

Hola,

Ens falta una mica de context... Estem parlant de certificats signats
per una CA privada que controles o estas generant un CSR que vols
enviar a alguna entitat que et generi el certificat ?

Suposant que la CA la controles tu o que la CA a qui li envies no
verifica el codi de país (no es tècnicament obligatori per un
certificat de domini), no cal inventar cap codi, senzillament no el
posis en el teu CSR. Usant openssl seria algo d'aquest tipus:

openssl req -nodes -sha256 -subj '/L=NomLocalitzacio/CN=foobar.tld'
-newkey rsa:4096 -keyout mykey.pem -out mycsr.pem

La part important és el paràmetre "-subj" amb lo qual no veuràs el
clàssic prompt fent preguntes com el codi de país.

Utilitzar el codi NT no sembla gaire bona pràctica. Per una banda,
aquest no pertany a l'estàndard ISO-3166, i per altre, va existir
només de forma temporal per un territori que després es va dividir
entre Iraq i Arabia Saudi [1]. Si no us agraden els codis existents
crec q es preferible no indicar-ne cap.

[1] https://www.iso.org/obp/ui/#iso:code:3166:NT

Salutacions,