Re: Impressora compatible Debian 11

Hola, jo tinc un multifunció monocolor i escàner HP LaserJet Pro MFP M148fdw i faig servir els paquets HPLIP i em funciona de meravella.
Veig que HP funciona prou bé amb Linux.

Salutacions

Jordi

El dc. 15 de 12 de 2021 a les 10:35 +0100, en/na Julio Amorós va escriure:
Hola,
ja sé que hi ha diferents pàgines web per mirar la compatibilitat de les impressores amb Linux en general i de Debian en particular, tot i que si em voleu recomanar alguna segur que ajuda, però us volia demanar la vostra opinió personal sobre alguna impressora que esteu fen servir amb el vostre Debian.

Els únics requeriments que tenim són monocolor i escàner.

I d'altra banda, fa segles existia una botiga que es deia GNUinos i que estava especialitzada en hardware compatible Linux, però ja fa temps que no existeix. Coneixeu alguna botiga semblant?

Merci,
Julio