Re: (deb-cat) Configurar frequencia de refresc de PackageKitD

Hola de nou, Narcís:

Les opcions que dius, jo les veig si vaig a:

Configuració de Gmome, 'Quant a -> Actualitzacions de programari -> "Menú de la part superior dreta" -> Actualitzar preferències

En comptes d'anar a:

Configuració de Gmome, 'Quant a -> Actualitzacions de programari -> "Menú de la part superior dreta" -> Repositoris de programari

Per altra banda, a mí la interfície gràfica que crec que cerques se m'obre també si pico el següent a un terminal:

/usr/bin/python3 /usr/bin/software-properties-gtk

Aleshores, vaig a 'Updates' i allà tinc les opcions.

Respecte a on es desen els canvis d'aquest quadre: per al paràmetre que cerques, em sembla que és a '/etc/apt/apt.conf.d/20auto-upgrades', i la línia en concret és la següent:

APT::Periodic::Update-Package-Lists "14";

Això indicaría que es faci la comprovació cada 14 dies. SI el valor és "1", la comprovació es farà cada dia.

Salut,

Vicen