Re: PCSC CCID & horizon view

Hola,

El mié, 7 jul 2021 a las 8:50, Leopold Palomo-Avellaneda
(<leo@alaxarxa.net>) escribió:

> Bones!
>
> El 6/7/21 a les 16:03, Javier Silva ha escrit:

> Ok

> Dues preguntes.
>
> 1) Quin soft has instal·lat del AET SafeSign i d'on l'has tret?

He instal·lat el SafeSign 3.5.0 ho he tret de l'AOC i el dni-e de la DGP.

> 2) Has pogut signar amb el DNI-e? Amb l'autofirma?

Tot això va perfecte en Linux, puc connectar-me a llocs en internet
amb Chrome i Firefox, com ara EACAT, Seguretat Social, AEAT i altres
corporatives etc.

L'autofirma funciona sense problemes per signar documents.

> Mala peça al teler ...

Que farem, és el que tenim avui dia, sistemes heterogenis.

> No, jo només m'he barallat amb el suport natiu.

Exactament igual que jo i on tinc la problemàtica és al connectar amb el view.

> Leopold

Moltes gràcies per l'ajuda i paciència,

Salut!

Javier