Re: Mesurar rendiment d'una aplicació

Bones Leo,

no sé gaire del tema, però l'article a la Wikipèdia en anglès aporta
alguna referència, per fer recerca:

    https://en.wikipedia.org/wiki/CPU_time

Salutacions

    Àlex

El 1/6/21 a les 19:14, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:

--
La solidaritat és la tendresa dels pobles. Lluita contra l'apartheid:

  http://boycottdebconf20.org/
  http://twitter.com/hashtag/BoycottDebConf20
  http://wiki.debian.org/DebConf/21

  https://www.btselem.org/publications/fulltext/202101_this_is_apartheid