Re: Engegada aleatòria

Com que no hi ha discs (.iso) de Debian Bullseye, se m'acudeix una
manera de posar a prova el nucli Linux 5.10 «net»:

Fer una instal·lació del sistema operatiu en una memòria USB.
Aleshores, arrencar amb la memòria USB com si fos el disc dur, i allà
habilitar el repositori backports per a instal·lar Linux 5.10
Provar l'arrencada així, a veure si amb un sistema net aquesta versió de
Linux dóna problemes.

Si amb la instal·lació neta no hi ha problema, aleshores es tractarà
d'embrutar-la: Anar instal·lant al USB cada programari que també hi ha
al disc dur real, i reiniciar fins a trobar quina és la interferència.
Això també implicarà imitar les configuracions, etc.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 16/3/21 a les 12:19, Jordi Miguel ha escrit: