Re: Engegada aleatòria

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 11/3/21 a les 10:23, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Antoni

> Potser no te n'has adonat però la iniciativa del fwupd.org està
> impulsada precisament pels fabricants i les actualitzacions que
> hi publiquen estan certificades per al seu maquinari.
>
> Jo trobo molt més fàcil instal·lar una actualització de la BIOS
> quan t'avisa l'escriptori que la tens disponible, que no pas
> buscar la BIOS per al meu maquinari, mirar la que ja tinc,
> descarregar-ho, escriure-ho en un USB i creuar els dits perquè
> m'hagi descarregat el que toca i tot rutlli bé.

Jo ara he provat:
$ fwupdmgr get-devices
i de la placa base em diu:
UpdateError: Firmware can not be updated in legacy mode, switch to UEFI
mode.

...resulta que jo sempre configuro les BIOS per a evitar completament el
UEFI, i també les instal·lacions de sistema operatiu.
Suposo que en aquesta situació (i en cas de necessitar actualitzar el
BIOS) tocaria canviar a UEFI i arrencar amb un dispositiu extern via
UEFI per tal d'utilitzar el fwupdmgr en una sessió «Live».