Re: Engegada aleatòria

Bona tarda,

Moltes gràcies per les respostes (Josep, Narcís i Xavier). Faig un nou
correu comentant els diversos punts:

> Jo començaria per provar a triar diferent nucli d'inici, al gestor
> d'arrencada (menú del GRUB). Si això fa variar el resultat, tindràs més
> pistes sobre l'origen del problema.

Efectivament! Provant el nucli/kernel 4.19 funciona, mentre que amb el
5.10.0-4 actual segueixo tenint aquest problema intermitent. Sent així,
quins podrien ser els següents passos?

> Un cop em va passar (bug de nucli, manca d'actualització de bios HP) que
> el nucli no progressava per culpa d'un dispositiu usb (càmera web Polycom).
> Per engegar l'havia de tenir desconnectat.
> Vaig actualitzar la bios i es va resoldre.

Perdó pel total desconeixement, però com s'actualitza la BIOS? :) He
buscat una mica d'informació, però no ho he vist massa clar, i
preferiria no provar coses sense estar-ne prou segur. Té alguna relació
amb el nucli?

> mira si tens al directori /boot/grub un fitxer amb el nom unicode.pf2, la
> corrupció d'aquest fitxer pot provocat l'aturada de l'arrencada.

He provat de fer el que comentaves, i ha estat en va.
Probablement aquest fitxer no estigui corrupte.

Sembla que ens anem apropant poc a poc!

--
TS