Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

Hola,

On Jan/27/2021, Joan Albert wrote:

> Fa temps que tinc curiositat sobre el sector on
> treballem/investiguem/estudiem els integrants d'aquesta llista,
> i saber si allà utilitzem o no la nostra estimada distribució,
> software lliure en general o no és el cas.

Ara treballo per l'Institut Polar Suïs (remotament, ja abans del COVID)
fent molt de Python i Django.

Jo tinc el meu portàtil amb Debian, el servidor que ara està a la
universitat de Lausanne amb RedHat però ho haig de moure i serà amb una
Debian segurament (tot i que gairebé tot està amb Docker). La gestora de
dades també va amb Debian. Tinc un Windows a un VirtualBox per provar
algunes coses quan cal (estic mesos sense engegar-lo).

A nivell personal: portàtil (el mateix que la feina) amb Debian, 3
raspberry-pi a diferents llocs amb Raspbian. I el meu servidor personal
amb Debian també.

Abans treballava a un altre lloc desenvolupant una aplicació C++/Qt. Un
company amb Windows, dos amb Mac, jo amb Debian (i virtualbox, etc.) i
un altre amb Ubuntu (em sembla). I un portàtil amb Windows per si
necessitava coses de l'Active Directory o històries (ja ni ho recordo).
Com que l'aplicació era multiplataforma anava bé tenir desenvolupadors
amb cada sistema. Els altres departaments gairebé tot Mac/Windows,
alguna Ubuntu veia però molt poques...

Molt interessant el fil!

--
Carles Pina i Estany