Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

Ja que hi som posats, i seguint el mateix format:

[Casa]

Després d'anys d'estar usant Windows, l'horrible Millenium Edition em va impulsar a saltar al món GNU/Linux, saltant entre diferents distribucions. La primera d'elles va ser Mandrake, quan encara se'n deia així, aviat farà cosa de 20 anys. Vaig canviar a Kubuntu al poc temps de sortir aquesta, per després aterrar de nou al món RPM de Fedora i, finalment, acabar definitivament a Debian des que Lenny va sortir com a estable. Per a l'escriptori gràfic, doncs em vaig acostumar a KDE perquè era el que venia per defecte a Mandrake i des d'aleshores.

[Coneguts]

En l'evangelització he tingut més aviat poc èxit. A un conegut que anava amb Windows li vaig posar una Ubuntu farà cosa de 15 anys (en aquell moment era un bon punt d'entrada), però al final ha acabat a l'univers Mac.

[Família]

Per família estava convencent a ma mare en un sistema amb arranc dual quan les restriccions de mobilitat m'han impedit poder seguir pujant a Girona per acabar-ho de muntar bé. En particular, la falta d'accés remot (al tenir a casa la tele de Fusión està lligada a un router que no puc configurar ni localment i ni via Alejandra, i no vull arriscar-me a deixar-la sense la tele de pagament) fa que porti un any a mig muntar.

[Feina]

Treballo en una aplicació web escrita en Python instal·lada sobre servidors Debian. Quan vaig començar tot el codi era GPL, però no amb les noves versions.