Re: Píndoles de DebianCat

> us volia presentar una idea que se'ns va acudir arran de l'última
> trobada que vam fer (en aquest cas de forma remota) el grup d'usuaris
> de Debian de parla catalana.
>
> Se'ns va acudir que una forma de dinamitzar la comunitat podria ser
> la de preparar petits articles breus, anomeats Píndoles, que tothom
> podria crear amb la intenció de compartir algun coneixement
> relacionat amb Debian, ja sigui tècnic o no. Però en català :-)
>
> La finalitat és tant la de donar a conèixer eines o aspectes de
> Debian que no són tan populars com ens podem pensar, com la sentir-se
> [...]

moltes gràcies, Adrià, per posar això en marxa. Trobo que pot ajudar als usuaris
de la comunitat d'aquí, tant a aprendre com a compartir coneixements.

Personalment, trobo que utilitzar el Gitlab de Debian és un encert per diversos
motius (ho manté un equip de Debian dedicat i no cal feina extra per
part nostra,
tira de git i gitlab i per tant dóna espai per aprendre i utilitzar
les eines de Debian,
permet correccions, debats i millores de contingut mitjançant les MR i
l'espai que
ofereixen per a la discussió, markdown és fàcil d'escriure i es
visualitza molt bé,
etc). Sobretot, ha permés començar això amb les píndoles que ja has fet i està
preparat perquè tothom hi participi des del minut 1.

Trobo que les píndoles que ja estan disponibles ja poden ajudar a molta gent
(jo ja he après coses, gràcies!) i m'han fet venir idees per a altres píndoles
(ara només falta que tregui el temps per fer-les :-P).

Gràcies de nou, i a veure si aconseguim fer-ho créixer entre tots.

Salut,

alba