Re: Píndoles de DebianCat

La iniciativa em sembla ben bona, però no entenc massa bé el
plantejament de la interfície GitLab.
No seria millor amb una eina dedicada a la publicació d'articles
divulgatius?

A Girona per exemple tenim aquestes dues que estan en desús, i de ben
segur que noves participacions serien benvingudes:
www.gilug.org (Drupal)
https://bitacola.gilug.org/ (Wordpress)

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 7/1/21 a les 18:02, Adrià ha escrit: