Re: (deb-cat) Intervencio externa sobre actualitzacions del Firefox

Hi ha una cosa que he vist en el TorBrowser i potser ho hagin adoptat
els de Mozilla:
T'instal·les el paquet de programari amb permisos del sistema, i el
llançador de l'aplicació comprova:
1. Si tens una descàrrega al perfil d'usuari, executa l'aplicació que hi ha.
2. Altrament, executa l'aplicació del paquet (instal·lada al sistema)

Amb això, l'aplicació del paquet serveix de «llançadora»
d'instal·lacions i actualitzacions al perfil d'usuari, sense que els
permisos del superusuari (root) hi intervinguin.
Així, pot haver un Firefox 78.0.0 instal·lat de paquet (via APT) i
l'executable /usr/bin/firefox en realitat t'està llançant un Firefox
78.0.5 que tens descarregat a ~/.mozilla/ o similar.

Una altra cosa més estranya és que estiguéssin oberts a tots els usuaris
els permisos de modificació d'alguna ruta de sistema com:
/usr/lib/firefox-esr
/usr/share/firefox-esr
/usr/lib/mozilla
/usr/lib/firefox-esr
...?

El 19/11/20 a les 10:59, Joan ha escrit:

--