Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

Moltes gràcies per totes les vostres respostes i consells,

Gitg finalment no m'ha convençut. L'estètica de les aplicacions Gnome3
pot resultar bonica però per mi és poc pràctica.

Estic provant atom i crec que és el que necessito.

No estic acostumat a emacs, i vscode i eclipse són entorns de
desenvolupament potents que en el meu cas queden una mica grans per
només editar markdown i penjar els documents a un git.

Salutacions