Re: Sintaxi completa de iptables

Ah gràcies per aquest aclariment dels mòduls; el què més m'interessa és
la funcionalitat essencial o integrada («core») d'iptables, per a saber
que me la puc trobar a qualsevol distribució (incloent routers
minimalistes).

D'altra banda, a Debian veig que hi ha diversos paquets:
iptables
iptables-converter
iptables-converter-doc
iptables-netflow-dkms
iptables-optimizer
iptables-optimizer-doc
iptables-persistent
(que no sé si això constitueixen mòduls)

I tota una sèrie de fitxers a /usr/lib/*/xtables/ amb extensió .so que
tampoc no sé si és això el què constitueix els mòduls.
Com es llisten els mòduls disponibles?
N'hi ha que es carreguen sense sol·licitar-ho?
Apart de la documentació d'iptables cada mòdul està documentat?

Gràcies.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 15/11/20 a les 7:59, Sergi Baila ha escrit: