Re: Linux i disc NAS

Gracies per respondre. Jo també pensava que era instal·lar el disc i
formatar sense cap més problema, però debian no pot llegir el sector 0
i no sembla que estigui espatllat el disc, el gparted em mostra el disc
però sense res de res, com si siguès una pedra. La bios -uefi- de la
placa la vaig actualitzar fa un parell de setmanes, tampoc he trobat
com canviar el funcionament del s-ata i l'únic inconvenient que
m'indica son les 5400 revolucions del disc. No sé, si creieu que ha de
funcionar ho miraré amb calma i temps, de moment ho he tret tot perquè
no vull fer malbé l'ordinador.
Gracies

El dv. 13 de 11 de 2020 a les 10:43 +0100, en/na Jordi va escriure: