Re: (deb-cat) Alerta amb gnome-disk-utility

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 12/7/19 a les 17:07, Narcis Garcia ha escrit:
> __________
> I'm using this express-made address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
> should fix this against automated addresses collectors.
> El 8/7/19 a les 9:46, Alex Muntada ha escrit:

> Alguns detalls més:
> 1. El problema només passa amb LUKS2, i no pas amb LUKS1.
> gnome-disks a la Debian 10 formata LUKS1 de forma predeterminada, així
> que no hi ha problema amb els volums que s'hagin xifrat amb versions
> anteriors de Debian o el mateix gnome-disks.

> [...]

Comento que aquest problema ja no es produeix amb Debian Stable
actualitzada, gràcies a les correccions al paquet libblockdev.
He fet la prova, i tot es gestiona perfectament.