Re: (deb-cat) Sintonitzador de TV

odi?

Porto un bon embolic amb això del servidor i el client, perquè si
instal·lo un servidor DVB/PVR no sé veure si gestiona bé el
sintonitzador. Aleshores amb el client no sé on és el problema: Si jo,
el client, el servidor, el dispositiu...

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 23/8/20 a les 11:21, Orestes Mas ha escrit: