Re: (deb-cat) Sintonitzador de TV

Ara he vist que el dispositiu 15f4:0131 està llistat com a suportat pel
nucli Linux en aquesta pàgina.
He provat el programa w_scan i detecta el dispositiu i troba tots els
canals (inconfusible si troba Onda cero, TV3, Realmadrid, 8TV, etc.).
He demanat un compte al Wiki per afegir el nom «OSMC TV dongle» per a
«Astrometa DVB-T2».

He instal·lat Kaffeine (v. 2.0.15) i no trobo exactament això del
«Autoscan» pels canals:
Vaig a la solapa «Televisió», on veig la llista de canals buida.
ha un desplegable per a triar la font, però sense opcions, i el botó
[Inicia l'exploració] està desactivat.

PER CERT:
$ sudo dmesg | grep -ie dvb
[    1.398494] usb 1-1.3: Product: dvbt2
[    1.398506] usb 1-1.3: Manufacturer: astrometadvbt2
[    5.463189] usb 1-1.3: dvb_usb_v2: found a 'Astrometa DVB-T2' in warm
state
[    5.562061] usb 1-1.3: dvb_usb_v2: will pass the complete MPEG2
transport stream to the software demuxer
[    5.562104] dvbdev: DVB: registering new adapter (Astrometa DVB-T2)
[    5.597536] usb 1-1.3: DVB: registering adapter 0 frontend 0 (Realtek
RTL2832 (DVB-T))...
[    5.664855] rc rc0: Astrometa DVB-T2 as
/devices/platform/scb/fd500000.pcie/pci0000:00/0000:00:00.0/0000:01:00.0/usb1/1-1/1-1.3/rc/rc0
[    5.665075] rc rc0: lirc_dev: driver dvb_usb_rtl28xxu registered at
minor = 0, raw IR receiver, no transmitter
[    5.665322] input: Astrometa DVB-T2 as
/devices/platform/scb/fd500000.pcie/pci0000:00/0000:00:00.0/0000:01:00.0/usb1/1-1/1-1.3/rc/rc0/input4
[    5.667554] usb 1-1.3: dvb_usb_v2: schedule remote query interval to
200 msecs
[    5.675897] usb 1-1.3: dvb_usb_v2: 'Astrometa DVB-T2' successfully
initialized and connected
[    5.676168] usbcore: registered new interface driver dvb_usb_rtl28xxu

Narcis Garcia

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 23/8/20 a les 10:11, Narcis Garcia ha escrit:
> [...]
> https://www.linuxtv.org/wiki/index.php/DVB-T_USB_Devices
> qualsevol versió posterior de Linux només és «endollar i funcionar»
> sense haver d'instal·lar controladors perquè ja tenim els lliures;
>
> Correcte?
>

> Narcis Garcia

> I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
> should fix this against automated addresses collectors.
> El 23/8/20 a les 3:05, Iker Bilbao ha escrit:

>>> lliure: