Re: xfce amb... wayland o x11? Problemes amb anydesk

Sé que em desvio una mica del tema, però si com dius en altres correus
ni tan sols pots fer funconar versions recents d'Anydesk, potser la
solució passaria per buscar una alternativa.

Has provat xrdp? És un servidor RDP, el protocol d'escriptori remot de
Windows, que pot iniciar sessions gràfiques per si mateix, enganxar-se a
escriptoris VNC ja en marxa o fins i tot fer de passarel·la a altres
servidors VNC o RDP. Fa anys que no l'uso, però recordo que en vaig fer
una instal·lació fa temps i pel que comentes crec que et podria servir.

Des de Windows tindries accés amb el client de Terminal Server o com se
digui ara nativament i des de Linux amb rdesktop o freerdp com a
aplicacions de consola i remmina o krdc des de GNOME o KDE
respectivament. El que desconec és si hi ha clients per a Android, però
donada l'omnipresència de Windows no m'estranyaria.

L'inconvenient respecte de solucions tipus Anydesk és que en aquest cas
necessites un camí directe al lloc on et vols connectar: conèixer la IP
en cada moment i tenir el port de connexió obert a l'exterior.