Re: L'actualització del kernel no arrenca

Entenc que li hauries de poder instal·lar directament els nuclis
d'Ubuntu, i fins i tot el GRUB d'Ubuntu corresponent.

Per a misteris més concrets, entenc que aquí pots trobar més gent amb
respostes experimentades:
https://elementary.io/support

El 25/9/19 a les 18:41, Jordi Fontich ha escrit: