Re: debconf20 sera a Israel (!!??)

Doncs jo penso que si ens hem d'espantar tant per tot, ja han guanyat mitja partida...

Si bé és cert que tenir opinions NO reaccionàries i defensar-les en públic pot comportar conseqüències, també ho és que hi ha MOLTA feina, i malament aniríem si només poguéssim treballar de la feina que estigui vinculada al "costat fosc".

Perquè si no es planta cara, públicament, a, per exemple, els postulats de l'extrema dreta, aquests, amb el monopoli del soroll, copen el discurs... I passat demà algú es pot preguntar com es que no es van alçar veus defensant els jueus a Alemania, o defensant postulats democràtics a Espanya, amb el tema català...

O sigui que no, que jo, Joan Cervan i Andreu, amb NIF 18996163 penso que el que Israel practica amb el poble palestí és una infàmia.

Salutacions ;-)

Joan

--
Joan <arbocenc@calbasi.net>